Garantie & Retouren

Garantie

De producten van Tivoli Audio worden volgens strenge normen vervaardigd, en we vertrouwen erop dat onze producten naar behoren presteren. Daarom garanderen wij aan de oorspronkelijke eigenaar dat de producten vrij zijn van materiaal- en fabricagefouten tot een periode van twee jaar na de oorspronkelijke aanschafdatum.

Deze garantie geldt niet voor schade die is veroorzaakt door onjuiste installatie, verkeerde randapparatuur, aanpassingen, reparaties door onbevoegden, schade of verlies tijdens transport, misbruik, ongelukken, gebruik met verkeerde stroomsterkte, blikseminslag of ander natuurgeweld, normale slijtage, commercieel gebruik of aankoop bij niet-officiële verkooppunten.

Bij service onder garantie kan een aankoopbewijs worden gevraagd, om zeker te stellen dat het product is aangekocht bij een officieel verkooppunt binnen de garantieperiode. Indien service noodzakelijk is, mag u het product NIET terugzenden zonder eerst contact op te nemen met uw Tivoli-verkooppunt of Tivoli Audio. Tivoli Audio betaalt geen vergoeding voor tijdverlies, ongemak, gebruiksverlies van het product, of schade die is veroorzaakt door dit product.

Deze garantie geeft u specifieke juridische rechten, naast andere rechten die u wellicht heeft afhankelijk van waar u woont. Deze garantie is niet overdraagbaar.

Ruilen & Retourneren

In het onwaarschijnlijke geval dat u een probleem heeft met een van onze producten, kunt u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen. Neem te allen tijde eerst contact op voordat u artikelen retourneert. Zorg ervoor dat u het productnummer, de omschrijving van het probleem en het serienummer bij de hand heeft of duidelijk vermeld in uw e-mailbericht.

Indien u een aankoop wilt terugsturen om de aankoopprijs terug te krijgen, moet u dit doen binnen 30 dagen na de oorspronkelijke datum van aankoop. In dat geval hebben wij uw bestelnummer en het serienummer van het artikel nodig. U draagt zelf de kosten van de retourzending. Om verdere kosten te vermijden moet u alles terugsturen in de originele verpakking, met de productdoos en alle eventuele accessoires zoals voedingsadapters, voedingssnoeren, afstandsbedieningen, antennes, verbindingskabels, smartcards en handleidingen.

Naar inzicht van onze eigen technici wordt besloten artikelen te repareren dan wel te vervangen. Terugbetalingen gebeuren meestal binnen een of twee weken na bevestiging, op dezelfde rekening die gebruikt is voor de oorspronkelijke aankoop. Als de aankoop is verricht in contanten wordt u gevraagd een rekeningnummer op te geven.